ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

اعترافات عروس و داماد درباره قتل مادر شوهر

  • کد خبر: ۲۱۷۵۳۰
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
اعترافات عروس و داماد درباره قتل مادر شوهر
اولین اعترافات عروس و داماد یک خانواده که با همدستی یکدیگر مادر همسرشان را کشتند.

به گزارش شهرآرانیوز یکشنبه هفته گذشته بود که خبر قتل یک پیرزن در شهرک شهیدرجایی رسانه‌ای شد، جنایتی که خیلی زود مشخص شد با همدستی عروس و داماد خانواده انجام شده است که با دستور بازپرس جنایی بلافاصله هر دو متهم دستگیر و تحقیقات برای پرده برداشتن از این جنایت با دستور قاضی محمود عارفی‌راد آغاز شد.

متهمان پرونده در حالی برای اولین جلسه بازپرسی به دادسرای ناحیه ۲ مشهد منتقل شدند که تحقیقات نشان داد متهمان و مقتول همه تبعه کشور افغانستان هستند که سال‌ها در مشهد زندگی می‌کرده‌اند.

خیلی در زندگی‌مان دخالت می‌کرد

بررسی‌های تیم جنایی نشان داد که پیرزن با پسر و عروسش و دو دختر جوانش که هنوز ازدواج نکرده‌اند در یک خانه زندگی می‌کنند. اما داماد و دیگر دخترش در خانه‌ای دیگر زندگی می‌کرده‌اند.
متهمان در بیان علت اینکه چرا پیرزن را کشته‌اند اعلام کردند که از قبل با او مشکل داشته‌اند و این زن در زندگی آنها دخالت‌های بیجایی می‌کرده است تا جایی که آنها نمی‌توانسته‌اند حتی برای زندگی خود تصمیم درستی بگیرند و همین دخالت‌ها موجب بروز مشکلاتی در زندگی آنها شده است. مشکلی که آنها هیچ راه‌حلی برای رفع آن پیدا نکرده‌اند و او نمی‌گذاشته که زندگی کنند.

می‌خواستیم صحنه‌سازی کنیم

زن و مرد متهم به قتل پیرزن درباره نقشه قتلشان نیز توضیح دادند که از مدتی پیش در پی دخالت‌های گاه و بیگاه مادر همسرشان با یکدیگر تصمیم به کشتن او گرفته‌اند، اما به دنبال راهی بوده‌اند که کسی متوجه اقدام آنها نشود و همه فکر کنند که او به مرگ طبیعی مرده است.

آنها پس از کشیدن نقشه قتل تصمیم می‌گیرند که پیرزن را به گونه‌ای خفه کنند که کسی به آنها شک نکند و مرگ طبیعی جلوه کند. اما با وجود تعداد افراد زیادی که در خانه پیرزن بودند، امکان این‌کار وجود نداشت.

ادامه تحقیقات در پرونده

زن و مرد جوان در ادامه تصمیم می‌گیرند نقشه‌شان را زمانی اجرا کنند که کسی در خانه نباشد و برای همین نقشه‌شان را برای صبح یکشنبه هفته گذشته می‌گذارند زمانی که پسر پیرزن (شوهر متهم) به همراه دو خواهرش از خانه بیرون رفته و سر کارشان حاضر می‌شوند.

متهمان با سوءاستفاده از همین موضوع با یکدیگر تلفنی همه چیز را مهیا می‌کنند و مرد با خبری که زن به او داده وارد خانه می‌شود و با همدستی یکدیگر زن را با دست خفه می‌کنند. در ادامه متهمان با صحنه‌سازی قصد داشته‌اند که چنین وانمود کنند که زن سکته کرده است.

اما در ادامه با حضور پسر پیرزن در خانه و مشاهده وضعیت مادرش موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد و با حضور مأموران انتظامی در خانه آنها متوجه مشکوک بودن مرگ پیرزن می‌شوند و موضوع را به بازپرس جنایی اطلاع می‌دهند و در ادامه با حضور مقام قضایی در صحنه و بررسی پیکر متوفی مشخص می‌شود که او کشته شده است و هر دو متهم که هنگام قتل در خانه حضور داشته‌اند با دستور بازپرس ویژه قتل دستگیر می‌شوند و خیلی زود به قتل پیرزن اعتراف می‌کنند.

در حالی متهمان در اولین جلسه بازپرسی جزئیاتی از نحوه قتل و نقشه‌شان را برای مقام قضایی تشریح کردند و انگیزه خود را دخالت پیرزن در زندگی‌شان اعلام کردند که تحقیقات جنایی در این پرونده تا مشخص‌شدن تمام جزئیات آن ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->